Friday, February 25, 2011

F.R.I.E.N.D.S..

dalam proses nak penuhkan entri..hehe,
Assalamualikum..
cuba nk berkongsi....
apa korang paham maksud F.R.I.E.N.D.S.??
it's up to korangla kn..
but for me..FRIEND is a magical words...
kdg2 buat kita epy..N kadg2 buat kita x epy..:(
itulah makna FRIEND bg aku.
ada gak org slalu wat FRIEND nie jd akronim..
exp:
F-full of love
R-root of joy
I-island of blissful
E-end of sorrow
N-name of hope
D-door of understanding..
tp xsemua friend mcm nie kn...
bila umur semakin nk dewasa..mcm2 dugaan dapat kita rasa..
susah nk cari true friend..
susah sngt2...
kalau ada pon..issh..xlama..hmmm..


bkn aku memilih..tp apa akan kita rasa bila kita sentiasa xdihargai oleh orang sekeliling kita..
mesti sedih kan..
hmm..sabar ea ain..jgn putus asa!ramai lagi nk jadi kawan ang..bukan dia sorang jaa..
kita kna la selalu ingtkn diri kita..jgn terlalu berkorban untuk orang...xpasti apa balasan dorang...
manusia kn..senang je nk lupakan orang2 sekeliling..
xper2..nie suma ada hikmahnya..mana taw..kot2 kalau aku ikot dia lagi
wat benda2 pelik ka..haish!xnk aku..
troskanla life mcm biasa....
jgn pikir sangt pasal dia!!
xpenting pon..hmm(rasa mcm penting jaa)
xpeala,apa yang aku harap..
smoga hati dia terbuka untuk phm apa yg aku cuba samapaikan...
ok,times up!
ape2 pon..senyumla slalu..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter