Saturday, February 26, 2011

kamu biar saya menumpang!

wahh,sudah addicted kah aku kt blog??hee
sekrg brula aku rasa perasaan roomate aku yang slalu menulis blog...
maybe aku pon akn ikut rentak beliau..hehe
sebab aku dah mula rasa rindu untuk menulis dan membaca..hehe
actually nothing to write..
cuma mata masih blom mau tidor,kenapakah?aku pon  xtaw..
maybe tngah menunggu someone untuk mesej..hehe
tp mcm xjew..dia da tido kot..haishh!xpe,bz la 2..
or maybe sebab aku over tido kot siang td..tu yg malam2 cmni kembali nk jadi owl lady heheehe...
ada something aku nk merepek,tp macam xpenting!
tp aku ttp nk merepek jgak..!!so harap bersabar...
ain..oh ain...
siang td,start pg sampai sekarang aku tngah pikir tujan idop aku sebenar..
hmm, mentang2 aku baru abes (test law) kn..senang?
hahaaha,tayah tnya arh...soalan xpernah susah..jwapan je yg susah..
biasala tu ada yang bley jwb,n ada yg xbleh..huhuhu
STOP pikir benda da lepas wahai ain athirah..
nasi dah jadi bubur,sape swoh kau xpulun2!ayat nie slalu aku ckp bila aku xleh jwab exam..
tp td aku xcakp ponla..haha
apa yg aku cuba nak utarakan nie?haishh,,
intro baru nieyh,xda kaitan gn tajuk langsung..kalau wat essay BI, kompem dapat 0 nieyh..hahaa
intro xda kena mengena gn title,,well-kita bukan omputih kita org melayu..(lalalala)
biasala kalau xserius!hehe,apa aku merepek sebenaqnya nieh..aduhhh!!(^^)
xpa2,troskan ain,aku taw kalau stop pon bkan ang leh tidoq pon..so troskanla merapu dicini..hak8
hmm,biasalah bila keseorang mcm nie,mcm2 benda berlegar2 dalam kepala nieh!huhuhuhu
apekah?tiba2 aku rasa seram sejuk!padahal orang2 kt bilik sebelah aku steady jaa dok tngok movie!
haishh,xleh jadi nieh..aduhh,susah la cmni..aku dah la semangat tak berapa lemah sangt..xkuat sangt.leh kata biasa2 jaa..patotkah aku menumpang malam nie???
tumpang bilik beyla(kwn bilik sebelah)hahaa,ckp besaq mula2 xmau tidoq gn depa,at last!haha
tp nty aku pikirkan dulu..sayang nk tinggalkan katilku yg comel..alahai!
apelah ang nie ain.bwak je la tilam p bilik sana..kan2?
ishh,pelik la plak,bawak bantal sudah!
hahaha,nie suma salah roomates aku!adesss,,balik rumah tanpa plan!tinggalla aku dok merenung nasib sorang2..(sabor2,oh ina sy xmrh kamu)hehehe..
hmm..nampaknya perasaan aku semakin memuncak!
hahaa..
semua dah tegak nie(maksud aku bulu roma)hahah,sengal..
so tyme aku to blah ke bilik sebelah!
bek aku cepat bertindak sebelum apa2 jd!laalalaala~


*p/s:(sepatotnya post smalam)tp,xsempat coz takot sangt!haaha*

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter