Wednesday, April 27, 2011

kisah ikan goreng.


ok!memandangkan hari nie,hari cuti(saya ja cuti sem yg membosankan xabis lagi hehe)so,ari nie lari jauh mana sekalipun tetap kena masok dapur then masak!huahuahahuahaha.tolongla saya xpandai masak sedap-sedap!
gimana nie?tp,yg seronoknya suma orang melahap jaa makan apa yang saya masak walaupun pernah sekali waktu zaman xpandai nak masak lagi,goreng ikan pon xpandai!kah3.memang teruk kn?ha!tu bab goreng ikan,ada satu masa tue,saya tengah seronok berFB,then lupa plak kena masak nasi,so dengan pantas g dapur cuci beras pas2 terus letak periuk nasi dalam rice cooker,then blah sambung berasmara dengan FB.hua2..bila mak saya balik,buka periuk nasi......waaaaaaa.........terkejut beso!tengok nasi masih jd beras!dia tanya awat gn nasi nie?hahaa..lupa letak air time masak td!terbaik rr..mmg kena marah teruk time tue sebab asyek berFB jaa..kalau study xpa gak!uhh,lalai btol laa..so,incident nie saya jadikan pengajaran xmau lalai sudah.so stop FB sekejap coz frust kena marah.hua2.cam xleh blah jaa.
so,hari nie sekali lagi kena masok dapor!harap2 xmau jadi cm dulu-dulu lagi..walaupun sekarang bijak ckit nak masak!haha
pasal ikan goreng tue,haha!xda kaitan dengan hidup atau mati.
ok,ini entri suka-suka sebab tiba-tiba ja terpikir nak merepek dalam blog..anyway!saya nak masak jap lagi.(pelik-pelik btol kn?nk masak pon gatw)huahua..ada saya kesah..lantaklah..ini blog saya..huk2

so pesanan terakhir saya:kalau nak berseronok pon jgnla samapai masak nasi xletak air!hua2..mmg nahas r korang.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter