Tuesday, April 26, 2011

ragam friends kat FB!

saya selalau musykil bila ada ragam manusia kat fb yang sangat pelik-pelik especially to lelaki.oops!jgn marah ea.eerr!(kawan saya cakap kalau ada yang pelik semacam tu,depa nak ayat jer tue)hua2=,=sungguh tidak sangka dalam fb pon boleh ea?haha
sebenarnya,sebesar-besar perempuan otak kadang-kadang lurus jugak kn(suka perasan)haha
so,kat sini saya nak sampaikan beberapa pesanan comel daripada rakan-rakan cantik kepada lelaki-lelaki hensem dekat luar sana supaya jgn jadi pelik bila mau mengorat!

to boys:jgnkan mainkan perasaan perempuan guna FB.ngorat sana-ngorat sini,relationship sana-sini!hmm=.='

to girls plak: jangan dok jadi tiang letrik!keras dan lurus!ikot jaa..kelak menangis air mata darah pon.lapok sudah!tetapkan pendirian!jgn jadi lemah.toksah dok layan yg pelik2  skit tue.ok?bagos!:D

so,di sini ada contoh cara orang pelik ngorat kt FB:
________________________
cara ngorat 1==>

L:Assalamualikum.:D
P:Walaikumsalam...
L:Hai!nak berkenalan boleh?
P:boleh jaa..
L:awak sekarg kerja ke belajar?
P:belajar lagi.
L:dekat mana?
P:emm,area2 nie jaa..tengok kt info ada kot.
L:owh,k2..umor brapa ye?
P:tengokla kt info.emm,ada kn?
L:ha,ada2..awak tinggal mana?
P:kedah ja.
L:saya pon sama!kat mana?
P:tengok info.:D
L:saya kat langkawi
P:owh,ada sedara saya blajar kat mrsm sana.
L:la yeke?blehla awak datang slalu jumpa saya kat sini ea?
P:ek??@@??@@??
(tetiba ajak pi jumpa dia)hua2
 _________OFFLINE_________
cara ngorat 2 ==>

L:Hai
P:Hai
L:sal xtdo lg?
P:tah,xgntok lg nie.
L:ngat buat pe?
P: on9 la.fb
L:ngah chat ngan pak we ea?
P:hahahahaha
L:nape gelak?ha!mesti sekarang ngah dilamun cinta kan?
P:.........................(no idea,sebab nie taktik nak taw ada pk we ke x?)..haha......
______OFFLINE_____________

Cara ngorat 3==>

L:hai awak!
P:hai
L:jom kapel?
P:huh?
L:nape?xnak ea.
P:tetiba jer nie?pehal?
L:awak tulis status awak single . sy pon single.boleh la kapel..kn2.
P:hahahaha
L:awak stuju ea?
P:.........................(no reply)..........................................
____________UNFRIEND________

cara ngorat 4==>

L:hai budak comel.
P:hai!
L:awak nie comel sangtla.suka saya tengok.
P:ea?ape daa..hua3
L:ada no fon x?
P:grrrr.................(xsampai 5saat chat dah mintak no fon)hua3
____________UNFRIEND_____________

FUHH!kenapa xda yang macam nie.

L:woi minah!lama xdengaq cita!pa kabaq?
P:wassup bro!haha.gua sehat saja.lu gimana?
L:sama r,ko pe cite?exam bile?
P:owhoo..tengah berperah otak nak exam laa nie.ko dh ea?
L:dah,lame dh..amboi!sombong ea ko sekarg..
P:emm,biasala orang bijak,bz sket(perasan)hahahaha
then,bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-n-bla..

ha!kn bagos kalau cmni..xdala sesak-sesak nafas nak kena layan orang pelik2 kat FB.tula korang yang pelik nie..kn dah kena remove friend!see!nak tengok pic pon xley dah!hehe
ok,sekian dulu dari saya.

[pesanan berhormat][ayat-ayat diatas tiada kaitan antara hidup dan mati]haha

2 comments:

  1. Yg ni mmg smat! style! i like!

    xda jln pintas n2k mncpai sesuatu.

    Klu ada, itulh rezeki dn brsyukurlh seadanya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter