Saturday, May 7, 2011

im done!


fufufuufu.alemak!entri xda salam,okeyh.Assalamualikum semua!selamat sore.huahua
tudia,punyala semangat nak update entri sampai lupo bg salam..
ho yeah!ho yeah!mari-mari kita tengok apa yg donenya.hehe
actually im done with enjoying the best-best-best-malaysian-novel!hak2.
tunas  & Aa+Bb!by Hlovate.





saya taw sy lambat baca buku nie!haha,sebab penggila novel dah masak dengan buku nie.xper saya mmg selalu ketinggalan.its okey penggila novel!sy baca jugak akhirnya.huhu
memang rasa macam nak balik ke zaman sekolah dulu la pulak bila baca novel nie walaupun dulu saya selalu cakap saya duduk dalam penjara.tp penjara itula tempat saya kenali dunia.fufufu
*penjara tue maksud saya sekolah saya*hihi
nothing to say but memang  jalan crita dalam novel tue menunjukkan yang penulisnya sangat hebat!whooaa.the best penulis yang simple laar..
penulisannya simple tp padat.a lot of moral value boleh dapat dalam novel nie.baru saya kenal erti dewasa dan saya taw sekarang saya belum dewasa*err,haha
melebih-lebih plak kn.its okey.this your blog.teruskan(monolog dalaman)
continued,maka dengan terbacanya novel ini saya jadi rindu akan zaman saya muda-mudi dulu=,=
rindu zaman sekolah yang sangat seronok,sangat berbeza dari zaman sekarang yang penuh dugaan serta cabaran entah dari sudut mana pon xpasti.urghh.
yang pastinya membesar dan belajar dengan pengetahuan serta pengalaman adalah suatu cabaran dan membesar dan belajar tentang hidup seta mengenal diri sendiri adalah suatu hakikat yang tidak dapat dielak.
hohoho(credit to novel Aa+Bb)
dan
sekarang baru saya taw.siapa cakap yang kepala diamond xboleh bertemu dengan kepala ferum.haha
sapa cakap ice-cold heartless person xleh jatuh cinta.tipu2.haha.sedangkan ex-taiko pon leh jadi jiwang.memang xpercaya kn?tula namanya cinta sejati.fuulamak!memang best laa.
so,kesimpulannya jadilah diri sendiri,be yourself ok!


the best and the most beautiful things in the world cannot be seen or even touched,they must be felt with the heart.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter