Sunday, May 22, 2011

lompat ke daun baru.



lompat ke daun yang baru kalaulah saya nie ulat bulu.sebab daun yang lama dah rosak dan xleh pakai.

click imej untuk pembesaran.


dulu saya ada kawan dan dia pernah cakap kat saya bila saya dok asyek meluah perasaan kat dia.dia pesan

"kalau kita dulu nakal,kita xserius,kita main-main,kita xkesah pon buat jahat,tapi sampai suatu masa nanti kita akan berubah ,maybe mugkin masuk u nanti or bila kita terdedah dengan keadaan sekeliling yang bertentangan dengan kita.dan bila kita berada dalam kelompok itu bermakna kita diberi kesempatan untuk berubah,so grab the chance.jangan abaikan peluang itu."

ok,entri bermakna untuk semua.hehe
ok,maaf sekarang otak saya dalam proses,sebarang entri bermakna sila ambil perhatian.hehe

sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter