Tuesday, May 10, 2011

cicak lemas.


Assalamualikum.ha!memang tabiat ea update entri pagi2?memang-memang,sebab pagi-pagi orang kata otak banyak idea.so saya pagi-pagi lagi dah bangon bukak laptop terus update blog sebab nak dapat idea banyak.so kita tengokla setakat mana idea saya yang banyak ni.hua2
tp malas nak taip actually,sebab saya nie agak m*las.(haha)so,disebabkan ada kegeramam dan berlaku kegelian terhadap diri ini.saya amek peluang nak luah perasaan geli tue kat dalam blog.yuck!apa yang gelinye?
kenal cicak?hahak,kenal?
cicak adalah binatang yang bentuknya seperti buaya tetapi versi kecik pas2 body yang lembik serta ekor yang senang tercabut.disebabkan binatang ini mengahasilkan perasaan geli dalam jiwa saya,so tadi time basuh pinggan kat singki saya ambil peluang yang sangat kejam,iaitu LEMASKAN CICAK DALAM SINGKI.ho yeah!puas hati ang cicak + padan muka ang cicak lembik!
wooo,kejam sangatkah?haha.biaq pi r kat dia.cicak tue banyak buat salah kt dalam rumah saya,dia masok dalam periuk nasi,dia masuk dalam kuali goreng ikan,dia masuk dalam jag air oren,dia masok dalam beg sekolah adik,dia tumpang tidoq kat dalam almari baju.pas2 yang pastinya dia suka hati beranak-pinak dalam rumah cool saya.grrr,memang wa sudah sakit hati lama sama cicak nie,so tadi dia nak mandi kot dalam singki so wa tolong mandikan sampai lemas.puas hati.puas hati.puas hati.
errr,jahat sangat x?macam kesian la plak.hmmmm
(pikiaq sat)...

ok,nak pi tengok sat cicak kt singki  tue da mati blom.rasa cam jahat sangatla plak.waaa,

4 comments:

  1. eee...byknya cicak... kalau byk merata tempat mmg patut dia mati...

    geli bila cicak masuk dlm bekas mknn....eee

    ReplyDelete
  2. kn2?see,how the cicaks tu bnyk giler.sampai nk makan pon sambil semua kena tutop.takot cicak masok.yuck!yuck!memang semua akn mati lemas nti!damn lizard.huhu

    ReplyDelete
  3. amik cicak tu buat bbq art...hehe

    ReplyDelete
  4. wat bbg pown sdap gk art.haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter